Wednesday, February 8, 2012

REVIEW TAPE @ KASET : NUNSLAUGHTER "DESECRATION OVER SABAHELLS"

Malam ini merupakan malam yg sungguh nyaman skali! ditambah dengan hembusan asap rokok "ERA" biru yg dibeli dengan harga hanya 2.00 MYR, fuhh! Dia sudah nih... minggu lepas dan minggu ini merupakan minggu yg amat memenatkan dimana sia sedang m"renovate "studio" jamming yg terletak di tengah2 kampung.( new style of environment kunun ). Dan dalam kesibukan menyiapkan tempat jamming tersebut, sia sudah terlupa untuk mengasi update siurang punya "belog" ini.. biasa la kalo di kampung mana ada "koneksion" internet, apatah lagi kalo di pendalaman a.k.a "tangah2" nih.

Anyway kembali pada isi utama entri ini, sia mo review kunun ini 1 tape yg sia buli katakan "RARE" and has it own value. maybe for asian especially SABAHAN metalmaniacks!!!!!!
(NOTE: Semua review ini adalah pandangan dan pendapat sia yg tersendiri, so TEPUK DADA TANYA SELERA MASING OK.)

Tape nunslaughter ini sia dapat dari saudara SHARUL ov DERANGMENT PROJECT ( lagi keluaran yg amat gila dari label ini! ). Pada keluaran material nya yg tidak silap sia k-8 ini, beliau juga turut serta berkolabrasi dengan MR USOP ov BLASTFIRE PRODUCTION . tape ini disaji kan dengan 25 track lagu (both side A and B). sia juga diberitahu bahawa hampir ksemua lagu yang terdapat dalam kaset ini akan DIMAIN kan oleh mereka (NUNSLAUGHTER) pada gigs 25 march ini di KOTA KINABALU! So thats mean kepada yg membeli tape ini, anda berpeluang besar untuk turut serta "sing along" masa gigs tersebut.

Mengapa sia katakan tape ini RARE dan mempunyai VALUE nya bagi SABAHELL METALMANIAKS?
Here's my own opinion :
1) Kerana NUNSLAUGHTER adalah 1 nama yg besar dlm industri musick ekstrim.
2) Lihat saja pada title tape tersebut . "Desecration over SABAHELL" . Serta artwork pada tape ini yg menunjuk kan peta SABAH!!! SABAHAN METALMANIAKS MUST PROUD OF IT!

On the other side of the cover, Terdapat poster Nunslaughter dan skali lg ayat " desecration over SABAHELL " yang membuatkan poster best! Sia jg suda mendengarkan kaset ini di pemain kaset kreta kawan sia and i can tell you the sound is awesome!

Ok lah sia pun tidak mo cakap panjang sbb sia tau ramai lagi di luar sn yg lebih tau pasal band ini.. So lets proceed to the price and availibility. Kaset ini hanya dikeluarkan sebanyak 250 copy sahaja and berharga RM 20.00 SAHAJA! So make sure you are among those who have this tape! it's a shame especially for SABAHAN who din't get this tape and yg lebih memalukan jika orang di negara lain yg ada tape nih.. ACT FAST! Anda boleh menghubungi mr shairul dengan bertandang ke laman "Facebook" ini http://www.facebook.com/profile.php?id=100000131851872 (copy link tersebut then paste sekiranya tidak dapat klik dari sini) untuk mendapat kan tape ini or just simply call to 010-9600209 - shairul. BE ONE OF THEM WHO HAS THIS PRECIOUS GEM! SICK!!!!

" DESECRATION OVER SABAHELLS IS DEDICATED TO ALL NUNSLAUGHTER MANIAC FROM THE GOD FORSAKEN LAND OV SABAHELLS!!!!!!! "







GRINDFUCKER (2.50 A.M . TYPING WHILE LISTENING TO MARTY FRIEDMAN "DRAGON KISS" ALBUM. NICE SOLO YOU'VE GOT THERE MARTY,HAHAHAHA!)

2 comments: