Monday, November 21, 2011

MANGGAS - KURAIA - EP

Sia baru sahaja mendapat kan ep ini petang tadi dari saudara Sharul,......happynya bila dapat stuff tempatan lebih2 lagi ada beberapa org di dalam band itu yang merupa kan sahabat sia (even tidak rapat tetapi saudara dlm metal!!!!) . Terus sia teringat pada tahun lalu di mana sia telah menang bid baju Destruction "cracked brain" milik saudara Joad dengan harga 30 ringgit lbh sahaja...Hahaha! Memang best la rasa dia even baju itu kondisi nya agak "rare"....hehehe..... Thanks Joad!!

Ok,sia tidak mahu review dengan mendalam kerana sudah pasti nya sia bukan seorang pengkritik dan citarasa musick sia pun agak lemah.Ep ini dikeluar kan oleh label Derangment Project dan sememang nya setiap keluaran dari label ini amat memberansangkan!!!.. Ep Kuraya ini mengandungi 3 lagu ( juga mempunyai 1 bonus track ,kira nya suprise punya lah,hehe) . Lagu2 di dalam ep ini memang best! Tetapi tidak tahu la kalo orang len, masing2 mempunyai musick taste nya yang tersendiri.. Ianya juga didatang kan dengan Poster A4 serta patches.. Memang berbaloi! ( FYI patches dan poster disediakan dlm package die-hard jak, tidak silap sia hanya 50 copy jak tersedia utk itu.HANYA untuk die-hard.Dan ianya hampir habis sudah.yg selebih nya hanya CD jak tanpa poster dan patches.jadi ayuh!! Dapat kan segera sebelum terlambat.)

Anda boleh menghubungi sharul melalui Facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100000131851872 untuk mendapatkan cd ini... Sila support band ini kerana ianya amat berbaloi untuk didengari dan yang pastinya, mereka adalah pejuang musick metal sabah yg sebenar! bukan yang sekejap timbul then tenggelam.. ini hanya pandangan jujur sia .......
SUPPORT OUR LOCAL METAL SCENE!!!!!! TOTAL TABAK BAUTA!!!








GRINDFUCKER (00.48 a.m typing after seeing such a stupid racist comment on facebook regarding foot fucking ball,what a lame,grow up and be a mature man!!..)

No comments:

Post a Comment